جملات كاربردي خريد
انجمن علمی زبان انگلیسی مدرسه راهنمایی تیزهوشان شهید بهشتی بروجرد


 

Going shopping = خرید کردن


 


 

 

I’m going shopping because I need to buy some clothes.

من دارم میرم خرید چون به چند تا لباس احتیاج دارم

 

If this shirt doesn’t fit, may I bring it back later?

اگر این لباس اندازه نبود میتونم بیارم پس بدم؟

 

What size shoes do you wear?

شماره ی پای شما چنده؟

 

That suit looks very good on you.

این  خیلی برای شما مناسب است

 

This dress is made of silk, isn’t it?

جنس این لباس ابریشم است. مگه نه؟

 

I’d like to try on this sweater.

دوست دارم این ژاکت را پرو کنم

 

I’m interested in buying a new car.

من به خرید ماشین جدید علاقمندم

 

What’s the price of that electric iron?

قیمت اتوی برقی چند است؟

 

How much is this rug?

قیمت این فرش چقدر است؟

 

Is this toothpaste on sale today?

آیا امروز این خمیر دندان برای فروش هست؟

 

That’s a beautiful leather wallet, but it cost too much.

این کیف چرمی خیلی قشنگ اما گران قیمت است

 

How much do I owe you?

چقدر بهت بدهکارم؟

 

That will be eighteen dollars and seventy-five cents.

هجده دلار و هفتاد و پنج سنت میشه

 

Do you have change for a twenty dollars bill?

آیا میتونی این بیست دلار را خرد کنی؟

 

The clerk helped me find what I wanted.

فروشنده کمکم کرد تا اون چیزی رو که میخواستم پیدا کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط